WISC-IV intelligencia tesztje alapján (IQ:142; VmI:133; PkI:134; MmI:140; FsI:123) az extrém magas intelligencia övezetbe sorolja egyenletes intelligencia struktúra mellett. A legkiemelkedőbb értékeket produkálta a munkamemória területén belül a Számterjedelem szubtesztjében (Szter: 19 ép), mely a figyelmet, auditív rövid távú emlékezetet, a szekvenciális készségeket és a koncentrációt méri. A közvetlen emlékezettel szemben a figyelem kiterjesztésének képessége játszik nagyobb szerepet a számok megismétlésében. Fordított sorrendben a munkamemória, az információ átrendezésére, mentális manipulációra való képesség és a téri vizuális képzelőerő függvénye a reprodukálás. Egyenletesen magas értékeket képviselt a főfogalom (Kj:16 ép) tesztjében, mely a verbális gondolkodásra és fogalomalkotásra, az auditív készségre, az emlékezetre, a lényeges és nem lényeges tulajdonságok megkülönböztetésének képességére és a verbális kifejezőkészségére épül. Szintén ezt az értéket érte el a Szókincs (Szki: 16 ép) próbában, amely a vizsgálati személy szóismeretét és verbális fogalomalkotó képességét, általános tudását, tanulási készségét, hosszú távú emlékezetét és nyelvi fejlettségi szintjét méri. Ugyanezt az eredményt produkálta még a Mátrix következtetés (Mx: 16 ép) eredményeiben is, mely a vizuális információ feldolgozásának és az absztrakt gondolkodási képességeket méri, illetve a Képi fogalomalkotás (Kf:16 ép) eredményei is magas szintű, mely szintén az absztrakt, kategoriális gondolkodás készségét méri.
Verbális próbák: Perceptuális próbák: Munkamemória: Feldolgozási seb.:
Közös jelentés: 16 ép Mozaik: 15 ép Számterjedelem: 19 ép Kódolás: 15 ép
Szókincs: 16 ép Képi fog.alk.: 16 ép Betű-szám sz.: 15 ép Szimb. ker.: 13 ép
Általános megértés: 15 ép Mátrix: 16 ép
Pieron figyelemvizsgálati teszt eredménye (n=344; h=6) 98 %, rövid távú figyelme, koncentrációja jó színvonalú, az elemszám az életkorának megfelelő szintnél magasabb, a vizuális ingerek gyors ütemű feldolgozására utalnak. Külső ingerek, zajok, körülmények a figyelmét a feladat végzése közben nem terelik el, képes a tartós koncentrációra.
A Kreatív személyiségjegyek listája alapján az egymást kiegészítő, a két agyféltekének harmonikus működését feltételező vonásokra utaló jellemzők (Csíkszentmihályi 2006): képes a gyakori témaváltásokra beszélgetések közben úgy, hogy keresi a távoli területek közötti kapcsolatokat, mindez gyakran újszerű megfigyelésekkel is társul. Egyszerre jellemzik nagyon különböző személyiségvonások is. Hajlamos arra, hogy önmagától is képes utána járni, kutatni egy-egy általa fontosnak tartott téma iránt. Jellemző rá a kísérletező kedv is, ami már kisgyermekkora óta megfigyelhető, tartós jellemvonása. Számítógépes programokban is képes új dolgokkal kísérletezni. Általánosan jellemző rá a nagy fokú kíváncsiság, rugalmas gondolkodás és a nyitottság. Erős belső motivációval rendelkezik az általa érdekesnek tartott területek felfedezésére.
Vizuális memória: 8/8; Az absztrakt képi elemek maximális számú, pontos reprodukciójára képes hosszabb idő elteltével is.
A tanuláskor jellemző Globális, illetve Analitikus megközelítésre vonatkozó kérdőív a két agyfélteke működésének egymáshoz való viszonyát mutatja az ismeretszerzés folyamata során. Az analitikus feldolgozást feltételező kérdésekre adott válaszok száma (9), a globális, egészleges feldolgozást igénylő helyzetekre adott válaszainak eredménye (6). Ez alapján valószínűsíthetően elsősorban az elemző, logikai gondolkodás jellemző rá inkább, de emellett képes az egészleges, összefüggésekben való gondolkodásra is.